Cara Nak Buat Filing Invois

Selepas anda hantar info pendaftaran dan buat bayaran anda akan terima kata laluan akaun Niagawan anda melalui SMS. Cara Urus Belian Stok Bahan Mentah dengan Supplier.


Cara Mengelola Formulir Pengisian Invoice Panduan Penggunaan Dropinvoice

Anda mungkin terlupa buat e-Filing cukai pendapatan atau mengisytiharkan jumlah pendapatan yang lebih rendah berbanding jumlah yang anda perolehi atau memberi maklumat tidak tepat mengenai jumlah pelepasan cukai yang layak anda terima.

. Ok untuk sesiapa yang dah tahu ni cukai pendapatan die boleh la buat permohonan no pin kat ezhasilgovmy ni. Ikut je la ape yang die nak sampai dapat no pin. Sekiranya semua ni pernah terlintas di fikiran anda jangan sesekali cuba nak buat macam ni.

Aku tak tahu sebab aku amik no pin kat LHDN sebab aku tak tahu no cukai pendapatan aku. Lepas tu akan keluar page yg mcm kat bawah ni. Dulu untuk invois saya tulis tangan.

Kat main page tu klik kat permohonan no pin. Sekarang nak print pun boleh nak hantar melalui WhatsApp pun boleh Riduan Rahmad.


Cara Mengelola Formulir Pengisian Invoice Panduan Penggunaan Dropinvoice


Contoh Invoice Penagihan Jasa Produk Excel Dan Cara Buat Keuangan


9 Cara Buat Invoice Online Percuma Profesional Azlanyussof


Contoh Invoice Penagihan Jasa Produk Excel Dan Cara Buat Keuangan Perasaan Tanggal Cuitan Dokter

No comments for "Cara Nak Buat Filing Invois"